Nu är man ensam!

Min älskling åkte till Alperna igår så nu är man ensam hemma i en vecka. Man tror varje gång att det ska bli så skönt att vara ifrån varandra lite, men bara när han hade varit borta några timmar började vi skicka kärleksfulla sms till varandra för att säga hur mycket vi saknar varandra.
Så länge man har saker att hitta på och vänner att umgås med är det inga problem, men när man kommer hem till en tom lägenhet är det inte lika kul längre. Men jag har satt på favoritmusik och ska plocka och dona lite här hemma så jag har något att göra :)

Jag hoppas min älskling har det underbart i backarna! Jag ska försöka njuta lite av min ensamhet nu, eller helt ensam är jag ju inte! Bebba är ju i magen och sen har jag ju Gos också!

Här är 2 bilder från idag, 20+1 nu. Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0