LÖRDAG

Hej vänner :)
Har precis ätit en mysig lördags-frukost med mig själv innan det är dags att rulla iväg till jobbet. Jobbar 12-19 både idag och imorgon och det är sköna pass ändå! Bra med pengar om inte annat.
Ikväll efter jobbet så ska jag ÄNTLIGEN få träffa min älskade vän Petra. Hon har varit i Thailand i alldeles för många månader och kom hem i början av december, och ändå har vi inte lyckats ses än. Så det ser jag fram emot med fjärilar i magen. Har saknat henne! <3
Nu sitter jag och stirrar som ett fån. Har typ inget mer att skriva för nu. Hehe, så vi hörs senare!
CIAO <3
Vi är nu i vecka 19+0. Älskar denna lilla livliga krabat redan <3.

Kommentarer
Postat av: isa

Hej elin! har inte vetat hur officiellt detta varit. Men nu vill jag verkligen skicka en megastor grattis kram. Vad spännande. Och vad du är fin med magen!! :) kramar isa!

2012-01-13 @ 10:15:31
URL: http://isabellemannersjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0