Heeej :)

Torsdag idag!
Och vad har hänt? Inte så mycket faktiskt, vi njuter av vår lilla mage och av varandra sen Michael kom hem <3.
Jag har träffat lite vänner och jobbat jobbat... Börjar bli lite påfrestande nu för kroppen på jobbet märker jag. Känner av mycket i svanken nu och tänkte prata om detta med vår BM nästa gång vi ska dit.

Har äntligen fixat lite bilder från Thailand så jag tänkte jag skulle visa några här :)


Vår älskade Lonely Beach, Koh Chang <3


Lunchdags, fina mami!
Så vacker solnedgång.
Fiskspa :) Haha!

Maat <3
Älskade lilla bebis vecka 16 <3.
Bada i det varma vattnet!
Lunch på Koh Samet <3 Vill tillbaka!
Älskade lilla puppehund på stranden <3

Snygga Mamma <3
Här hade man fått lite färg :)
Sista kvällen!
CIAO <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0