Dålig på att uppdatera!

Hej kära :) Jag vet att jag är sääämst på att blogga. Men ibland hittar jag bara ingen inspiration. Tyvärr!
Jag blev sjukskriven för två dagar sedan och kommer vara det i sammanlagt 4 veckor. Inte så roligt då jag har ont i magen nästan konstant. Magkatarr. När jag var 14 så blev jag ju inlagd på sjukhus i flera dagar för magsår, och det vill jag absolut INTE riskera att få igen nu när jag är gravid. De smärtorna var de värsta någonsin.

Men nu när jag bara kan vara hemma ska jag bara fokusera på mig och vår lilla älsklingsbebis i magen! Har inte riktigt hunnit njuta av graviditeten hittills och jag ska verkligen passa på nu. Bara se till att må bra och inte stressa! Idag är vi i vecka 26, och går in i vecka 27 imorgon :) Tiden går så fort och bebisen rör sig otroligt mycket och nu kan man både känna och se rörelserna utanpå magen. SÅ HÄFTIGT!

Vi måste börjar införskaffa mer bebissaker, vi har inte köpt någonting knappt! Börjar närma sig nu så det kanske är dags :). Hihi.

Här kommer en liten magbild, eller ska jag säga stor? Jag tycker magen är enorm nu :D Men jag har aldrig trivts såhär bra med min kropp när jag ser den i spegeln. Magen klär mig! CIAO <3

Lilla hjärtat där inne <3

Kommentarer
Postat av: isa

du e så vacker !!!

2012-03-11 @ 20:48:45
URL: http://shutters.blogg.se/
Postat av: isa

du e så vacker !!!

2012-03-11 @ 20:48:49
URL: http://shutters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0