Mondayyyy!

Sitter just nu och äter lite lunch, jättegod thaigryta! med biff, bambuskott, cashewnötter och champinjoner, mums :)!
Just nu är vårt vatten avstängt i lägenheten. SUCK! Och det hade dem tydligen informerat om att det skulle vara.. men varken jag eller Michael har sett det? Så jag imorse liksom börjar kånka ner tvätt till tvättstugan, och slänger in första tvätten, går tillbaka och väntar tills den är "klar", kommer tillbaka till tvättstugan och upptäcker att tvätten fortfarande är torr.. så då får jag kånka tillbaka allt till lägenheten och boka en ny tvättid... haha alltså så typiskt mig. Kan fan inte ens borsta tänderna här hemma. Usch liksom! Börjar jobba vid 15 egentligen men kommer åka in lite tidigare då Niina behövde hjälp :).
Jag är lycklig idag för övrigt! 

Jag just nu: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0