En ny start...

...Så att säga.
Det är dags för mig att börja om känner jag. Jag har mina bloggperioder, och just nu känner jag sug efter att skriva. 
Jag har verkligen saknat det! Mitt mål är inte att bli någon "bloggare". Jag har inget mål med detta, förutom att jag ska må bra när jag skriver och att mina vänner (som man nu för tiden träffar allt för sällan), ska kunna läsa vad som försigår i mitt liv och i mitt huvud :). 

Jag orkar inte skriva någon vidare presentation. För de som känner mig vet vem jag är, och de som hänger på och läser ändå kommer märka vem jag är!
Känner mig riktigt taggad, även om jag verkligen inte kommer orka blogga varje dag (haha säger det redan nu så att jag inte ska känna "dåligt samvete" när jag inte skriver ett inlägg bara för att). Jag skriver när jag känner att jag har något intressant, eller ointressant för den delen, att säga. 

En grej jag måste skaffa är en bra kamera OCH (det viktigaste) photoshop eller något annat grymt redigeringsprogram. För det finns inget värre än uppladdade bilder som kommer direkt från kameran, oredigerade. BLÄ. Mår lite illa av det faktiskt. Och så finns det också dem som laddar över ALLA, exakt ALLA bilder från kameran också, så det blir hundra miljoner bilder från en och samma dag/kväll, som dessutom är oredigerade! höhö. Nu vandrar jag visst iväg här. Jaaajaaa.
Sitter och väntar på att sambon ska komma hem! Längtar <3.
CHERIO så länge!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0