2011-09-28

Hallojsan!
Idag har jag varit ledig, SÅ skönt :D. Sov till 09.45, gick upp och åt frulle, sedan träffade jag min älskade Linnea och hennes underbara son Viggo och tog en promenad i ett spår här i närheten :) Sen åkte vi hem till mig för att mysa lite och äta lunch. Tiffany kom förbi när hon hade slutat jobbet och då satt vi och myste alla tre. Så kul när man träffas sådär, blir inte så ofta längre! :) 

Ikväll har jag och min älskling bara kollat på tv och ätit lite onyttigt, haha jag vet mitt i veckan! Men jag orkar inte bry mig, vafan man måste väl få unna sig och känna att man lever :D Och mat är så mums :) hihi!
Nu ska jag snart gå och lägga mig, är helt slut!
- 3:e dagen rökfri btw :D.
CIAO <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0