2011-09-25

Idag är jag lycklig. Så otroligt lycklig! Nervös är jag också :) Iiiih!
Har varit med Tiffany idag. Det var mysigt! Vi var nere i centrum, kollade runt lite! Köpte en ny parfym, mums! Och sedan åt vi lunch, våra älskade favvobaguetter med kycklingcurry-röra! yummie!

I helgen har jag för övrigt varit hos min kusin Emilia ute på Torö utanför Nynäshamn! Åkte bil dit, och jävlar vad det gick undan på den nya motorvägen! BRUMBRUM! Eller ny och ny är den väl inte. Men första gången som jag åkte dit själv iaf, höhö! Vi tog ett par glas vin, snackade massa, åt god mat och jag måste bara säga: FYFAN vad skönt jag sov ute på landet! Helt bäcksvart och tyst! Jag ska fan flytta ut på landet när jag köper hus :). Och vilken stjärnhimmel sen! 

Nu sitter jag (åter igen) och väntar på att min älskade Michael ska komma hem från jobbet. Har skrivit en liten gullig lapp till honom :). Han är så söt och fin. Nu blir jag lite extra kär. I lite mer än två år har vi hållt ihop, genom allt! Vi har våra upp och nergångar. Men vi älskar varandra så djupt och starkt, så vi ska alltid kämpa för att vara så lyckliga som bara vi kan vara. :) <3
CIAO på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0