2011-10-14

Haha, alltså varje gång jag ska skriva datum i rubriken ovan så skriver jag 2001?? Ligger jag 10 år tillbaka i tiden eller vad är detta? Det hoppas jag inte... För då var jag bara 13 år, och då hade man inte vart med om mycket, även fast man trodde det... hehe.
Min karl är i Göteborg för han ska jobba där imorgon, så då flög han iväg från mig redan ikväll. Sa "hejdå" på arlanda och jag kände mig sådär löjligt kär på vägen hem när jag lyssnade på James Morrisons "I won't let you go", och en glädjetår föll från min kind. Ibland blir jag väl lite väl känslig?? Inte likt mig... höhö. 
Så skrev jag ett sånt där larvigt sms till honom "Den här låten ska vi ha på vårt bröllop". Haha ibland alltså :D

Nu sitter jag hemma själv och lyssnar på just James, så jävla bra! Han är dock skrämmande lik min andra favoritartist Chris Martin ifrån Coldplay... Kolla bara: 

CIAOI <3

haha sjukt ju...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0