2011-10-01

Första Oktober idag!
Och det är såå härligt ute. Sov ut till halv 11 idag för jag var såå trött, gick upp och åt frukost, städade och fixade lite hemma medan jag tvättade lakan :). Gick sedan ut på en timmes promenad i skogen, helt underbart! Jag var tvungen att stanna till ibland för att ta in allt det fina. Dofterna, alla vackra löv i olika färger, den strålande solen på klarblå himmel. Magiskt!
Nu har jag tagit en skön dusch och väntar på att min älskade älskling ska komma hem, haha jag väntar på honom i typ varje inlägg jag skriver? Kanske för att när vi väl är tillsammans så bloggar jag aldrig. höhö. Kommer alltid på att blogga när jag är ensam och har lite extra tid över!
Vi ska åka hem till min familj ikväll och bada i deras jacuzzi! Ska bli sååå skönt. Spa-a oss lite granna! Och nya lakan i sängen sen när vi kommer hem... kan det bli bättre? NÄ!
Älskar livet just nu. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0