Oj vilken helg!

Fredagen blev otroligt lyckad! :) Bra utklädnader, så kul att alla hade satsat! Och mycket dans blev det iaf för min del.

Och jag fick sota för den otroligt trevliga kvällen. Trots att jag inte druckit en droppe alkohol så kändes det som att jag åkt på värsta baksmällan i heeela mitt liv. Sprängande huvudvärk, illamående och till råga på det snuva och hosta.
Jag insåg ju sedan när det inte gick över att jag måste åkt på en dunderförkylning. Är än idag hängig och förkyld. Uscha!
Skönt att jag är ledig i två dagar nu så jag kan kurera mig ordentligt. Min älskling tar hand om mig så bra här hemma :).

Här kommer lite bilder från maskeraden:


Jag och mina älskade tjejer <3


Min superläskiga syster Josefin. 

Emilia och Linnéa var vampyrer!

Jag och min älskade "galna hattmakare"
Jag var Alice om man inte såg det ;)

PUSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0