2011-11-24

ÅÅH! Inte långt kvar till Thailand nu. Jag och Mamma ska åka till Koh Samui (tror vi) för att njuta av sol och bad i två veckor :). Vi har ännu inte bokat flyg från Bankok, så vi ska hålla utkik efter bra väder och sen bestämmer vi oss när vi landar där.
Idag jobbar jag kväll, börjar inte förrän vid 17 så jag ska ta det lugnt hela dagen innan det är dags. Är ledig hela helgen sedan, ska bli så skönt! Sen är det bara en arbetsvecka kvar sen åker jag och Mami nästa lördag. Måste börja se över vad jag ska packa ner i min rygga!
Kommer sakna min älskade man så otroligt mycket när jag är borta. Så vi måste ta vara på varandra nu innan jag åker lite extra mycket. Så det blir nog en bio på söndag kväll :). Tänk att jag lever tillsammans med världens bästa man! Han är då bäst på allt. Älskar honom mer än någonsin och det bara växer. <3
CIAO <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0